*** کمک کنید ***
 
 
آموزش عاشق شدن
باید بدونی چجوری عاشق شی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تو جامعه اتفاقات دردناک عجیبی دیدم از قتل تا خودکشی دیدم جونا دارن یه کلاه بزرگ سر خودشون میزارن بنام عشق و هر کسی هم یک روز دچارش میشه دیدم غم و بدبختی مردم از چار چیزه بیکاری ، خانواده ، عشق ، دین دوست دارم همه خوشبخت باشید از خدا کمک بخواهید من سعی میکنم تو این وبلاگ در باره عشق و خونواده مطالبی اموزنده قرار بدم امید وارم استفاده کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
چت با من

 سلام دوستان عزیزم



لطفا اگه مطلبی، مقاله ای، سوالی، تجربه ای چیزی در باره موضوعات وبلاگ دارید برام ایمیل کنید یا در نظرات بنویسید تا در وبلاگ قرار بدم و همه استفاده کنن 

هر کس کمک کنه لینکش رنگی تو وبلاگ قرار میگیره

email: jikooooooly@gmail.com

bardiya3@aol.com



 اگر هم به نظرتون مطلاب مفیده در خبر نامه عضو شوید تا مطالب جدید براتون ایمل بشه

من از طرف لوکس بلاگ از همه دوستانی که لینک بودن حالا نیستن

نظر داده بودن حالا ندادن

عضو خبر نامه بودن حالا نیستن عذر خواهی میکنم

لوکس بلاگ همرو پاکید

 



نظرات شما عزیزان:

.
ساعت19:45---14 اسفند 1399


اتوسا
ساعت13:31---15 مهر 1395
ممنون عالی بود

یه گل
ساعت6:37---18 خرداد 1392
خوب بود مرسییییییییییییییییی فدات.

EBEL H2
ساعت17:38---4 فروردين 1392
KHILI jaLEB bod bepAEID NadozdANTON CHaker shomA EBEL H2 aZ P.M .BAx

daniel
ساعت11:25---6 شهريور 1391
سلام دوست عزیز
آدرس وبلاگ من عوض شد
آگه خواستی آدرس جدید رو لینک کن

ولی یادت نره که حتما حتما حداقل یه بار بیای ...
مرسی

daniellord.mihanblog.com

یادت که نرفته،آدرس قبلی من بود : mr.parkour.lo...


eliyas
ساعت17:01---16 مرداد 1391
سلام خوبی اگه کسی برهی دوستی هست به این شماره اس یا زنگ بزن من خوشحال می شم 0939487xxxx
پاسخ: جیززه بقیه شماره پاک شد


negin
ساعت16:42---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم
بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-
برام دعا کن


آقازاده
ساعت20:35---3 بهمن 1390
سلام خسته نباشيننننننننننننننن.................@}; -

arezoo
ساعت17:42---10 دی 1390
تو كه اي؟ سرو آزاده ي من



نور چشم خدا داده من



چشم تو، جام من، باده ي من



تو اميدم، توانم، بقايم.


سپهریها
ساعت12:20---2 دی 1390
در ضمن لینک شدی اقا بردیا لینک ما یادت نره .ممنون
پاسخ: با چه لینکی؟ شما که ادرس وبلاگت را نگذاشتی؟!؟!؟


سپهریها
ساعت12:17---2 دی 1390
سلام اقا بردیا تو وبلاگ ما نظر گذاشته بودی .خواستم بدونی بهت سر زدم .مارو با نام خواهران سپهری لینک کن وتبادل لینک.وبلاگت خیلی اموزنده وجالبه.

noor
ساعت10:53---18 آذر 1390
سلام انجمن وبلاگم رو راه اندازی کردم پس سریع بیا عضو بشو لطفا.
www.serialetorki.rozblog.com


فائزه
ساعت0:29---17 آذر 1390
سلام
من لینکتون کردم خوددم خودم لینک کردم براتون زحمت نشه....


فائزه
ساعت0:16---17 آذر 1390
سلا اقا بردیا
آفرین وبت خیلی مفیده من که لینکت کردم
محتوای وب من متفاوت تر از شماست اما خوشحال میشم سر بزنی.


محمد
ساعت15:47---16 آذر 1390
سامعلیکم
خوفی عزیز.خوشحالم میشم به وبم بیای و منو با اسم سرزمینی که خیلی با حاله بلینکی.امیدوارم بیای و وبم رو ببینی.راسی کامنت یادت نرها .ادرس وبتو واسم بزار .تا منم لینکت کنم
انشاا................ بهترین بشی


behrad
ساعت10:21---15 آذر 1390
salam ... shoma ro link kardam ... lotfan mano link konid va behem khbr bedid ...
mamnoon
http://bad-army.loxblog.com


alireza
ساعت2:42---15 آذر 1390
سلام.واقعا عالیه.لطفا خواهشا به منم یاد میدی چطور دامنه tk رو برای وبلاگت فعالیدی؟جبران میکنم.حاضرم برای وبلاگ یه قالب زیبا بنویسم.مال مدرسمون رو آدرسشو گذاشتم ببین.جوابمو بده ممنون

وندا
ساعت2:24---15 آذر 1390
آقا بردیا چرا میزنید حالا؟آخه من وقتی لینکتون کردم اومدم توی نظراتتون بهتون گفتم حالا شاید اشتباه از سایت بوده که نشون نداده.تقصیر من چیه آخه؟!

hana
ساعت14:17---14 آذر 1390
salam.ghablan be webloget umade budam.azash kosham miad.ba che esmi belinkamet?

وندا
ساعت23:35---13 آذر 1390
سلام
آقا بردیا من شمارو لینک کردم اما شما هنوز منو لینک نکردید!اسممو توی لینکاتون نمیبینم!اینه رسمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


reza1
ساعت17:02---13 آذر 1390
سلام من لینکت کردم توم منو با اسم عش لینک کن مرسی

helishgirl
ساعت11:08---13 آذر 1390
بله .تبادل لینک میکنم
لطفا با اسمم بلینکین


دیار باقی
ساعت23:20---12 آذر 1390
ببین من با یه چیز وبلاگ تو جور نمیشم
عنوان وبلاگت آموزش عاشق شدنه اونوقت توی وبلاگت گقتی عاشق شدن بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mohammad
ساعت22:37---12 آذر 1390
وبلاگت عالی بود به مسائل ما جوونا رسیدگی میکنه چیزای خوبی بود استفاده کردیم بازم به وبلاگ مابیا باتشکر محمد

Bardiya
ساعت22:19---12 آذر 1390
₪ آموزش عاشق شدن ₪

viyan
ساعت12:00---12 آذر 1390
سلام
وبلاگ قشنگ و جالبی دارید من شمارو لینک کردم امیدوارم این تبادل لینک باعث پیشرفت هردو وبلاگ بشه
مرسی


farzane
ساعت10:30---12 آذر 1390
salam kheyli webw jalebo khubi dari mamnun azat kheyli mofide age khasti

madix4
ساعت22:48---11 آذر 1390
زدمت داخل پیوند ها حالا توهم بیا و واسم جند تا نظر بذار دمت گرم ببین من از این به بعد تبلیغ سایت تورا میکنم توهم تبلیغ سایت من را بکن

hadis
ساعت17:08---11 آذر 1390
salam azizam
web ghashangi dari
man linket kardam lotfan mani link kon azizam


eli
ساعت12:34---11 آذر 1390
سلام
من تازه به لوکس بلاگ اومدم وآشنایی زیادی با محیطش ندارم.
قبلا هم تو بلاگفا بودم اگه ممکنه واسه استفاده از امکاناتش منو راهنمایی کنید.
به رو ی چشم با کمال افتخار شما رو لینک می کنم.


رایموند
ساعت10:19---11 آذر 1390
سلام تو را لینک کردم حالا منو لینک کن.

عطیه
ساعت14:10---10 آذر 1390
nemikhad amozesh ashegh shodano begi amozesh ashegh nashodanoo yad bede amozesh inoo yad bede ke chetoor faroomsh konim amozesh inoo bede ke chetoo mishe adam shod dar har sorat movafagh bashii age in matlabaroo gozashtii ye neda bede

afshin
ساعت7:51---10 آذر 1390
سلام
وبلاگ خیلی خوب و مفیدی داری جالبه .
چیز های جالبی داشت.
من وبلاگ شما رو لینک کردم نوبت شماست که منو لینک کنید . حتما خبرم کنید .
با آرزوی موفقیت


;h,i
ساعت16:52---9 آذر 1390
پاسخ: دوست عزیز من دانشجوی فوق لیسسانس حقوق هستم ودارم خودم را برای امتحان وکالت آماده میکنم بله معمولا اکثر مواقع میتوانم به افراد مشاوره بدهم واز اینکه بتواننم به دیگران کمک کنم خوشحال میشوم بدیهی است اگر در مورد مسءله ای هم جواب نداشته باشم بعد از مشورت با اساتید مسلم حقوق جواب آنها را خواهم داد با تشکر کاوه

پاسخ: لینک شما را در قسمت لینک های مفید قرار دادم


عبدالعلیم
ساعت6:30---9 آذر 1390
سلام ممنون که به من سر زدی با اجازت من به شما لینک دادم شما هم اگه دوست داشتین منو به عنوان داستانهای عبرت آموز لینک کنید ممنون موفق باشید

رایموند
ساعت21:47---8 آذر 1390
سلام خوب هستید من تو را لینک کردم در ضمن وبلاگت جالب بود دمت گرم
http://led-lcd.loxblog.com/


Erfan
ساعت20:56---8 آذر 1390
سلام منم از وبت خوشم اومد منم لینگت کردم

amir
ساعت20:52---8 آذر 1390
لینک شدی

منم به اسم kia-MusiC
لینک کن


rose
ساعت20:38---8 آذر 1390
salam mamnoon ke be webam sar zadi
mishe begi ba che esmi linket konam?


lpln
ساعت19:47---8 آذر 1390
خوبه عزیز ادامه بده

HOSSEIN TAK
ساعت18:59---8 آذر 1390
سلام وب جالبی داری من لینکت کردم شما هم منو لینک کن و یه سر هم بزن نظر یادت نره

sahar
ساعت18:56---8 آذر 1390
shalam

esme webeto bezar amozeshe asheg nashodanپاسخ: :d


zarrri
ساعت18:46---8 آذر 1390
سلام دوست عزیز، وبلاگ خوبی دارید، من با افتخار شما رو لینک کردم.اگر مایل بودید شنا هم این تبادل رو کامل کنید «اینجا وبلاگ شماست»
you-va-to.loxblog.com


reza
ساعت18:15---8 آذر 1390
سلام از اینکه به وبلاگم امدی و نظر دادی ممنون شما رو لینک کردم

سپهر
ساعت16:46---8 آذر 1390
پاسخ:مرسی . وب تو هم عالیه .
باشه با افتخار لینکت کردم ، بازم بهم سر بزم ، خوش حال میشم.


علی
ساعت12:28---8 آذر 1390
سلام مرسی اومدی تو وبم وبت رو لینک کردم عنوان منم وارکرافت و فوتبال هست در ضمن وب زیبایی داری

دل خسته
ساعت12:05---8 آذر 1390
سلام . ممنون که به کلبه خرابه ما سر زدید .
من شما رو لینک کردم .نمی خواستم اتوماتیک تبادل کنم . عنوان ما : خسته دل
وب هم خوبه امیدوارم موفق باشی .
به ما باز هم سر بزن من هم میام .


samira_gandomgon
ساعت1:34---8 آذر 1390
سلام واقعا خوشم اومد خیلی قشنگ و ژر محتوا بود ممنون که بهم سر زدید بازم بهتون سر میزنن و همه مطالبت رو میخونم بازم بهم سر بزن

حسین
ساعت1:15---8 آذر 1390
وبلاگتونو دوس دارم@ٌ!!

زشترین پسر دنیا
ساعت22:01---7 آذر 1390
شرمنه قاطی دادم نظرامو ببخشید واسه یه وب دیگه بود یکم اط طوش خوندم بعد اشتباهی اومد واسه تو نصفش واسه اونه نصفش واسه این اخرم نفهمیدم چی دادم راستی بردیا اسم دختره یا پسر راستی من چیم
خوب من چیم به خدا دلیل اینکه من اسم وبم شماره تله یا تو بعضی از سایتا واسه خنده میگم این نیست که دوست دختر پیدا کنم یعنی نیازی ندارم ولی ممنون که بازم بفکرم بودی دوباره به وبم بیا بگو اسم دوخه یا پسر بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
پیوند ها


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است